2009 m. liepos 3 d., penktadienis

Kur giria žaliuoja, ten mano namai.

Prieš metus, liepos pirmą (aš apie tai rašiau) buvau Vingio parke, dar ten buvo Morricone su savo orkestru, Jauna Muzika ir tobulai graži diena. Kai Morricone orkestras baigė, Augustinas su savo choru skyrė jiems „Kur giria žaliuoja“ ir buvo labai labai gražu mums su tėvais po truputį slenkant iš Vingio parko.

Šiandien ten pat mūsų repeticijos beveik pradžioje ant dirigento pakylos užlipo Romualdas Gražinis, pasakė: „jei lietus. Jei lietus, tai lietuvis negali neuždainuoti“ (ar kažkaip panašiai, jei prisimeni tikslesnį variantą, pasakyk).

Ir tada prasidėjo.
Meilės Tėvynei diena.

O po repeticijos su choristais nusgavome iki filharmonijos ir penkias valandas sėdėjome chorų, labai kietų lietuvių chorų (pasveikinkim vieni kitus, nes tuo mes tikrai galime didžiuotis!) koncerte ir jausmas toks, tarsi sėdėtum kur užusieny per kokį festivalį su savo choru ir kaifuotum nuo viso to grožio.
Galiausiai Jauna Muzika padainavo, sulig ja koncertas pasibaigė, tada beveik visi chorai suėjo į sceną, tada atsistojo likę žiūrovai ir tada sugiedojom Tautišką Giesmę. O tada kažkas nuėjo prie fortepijono ir padavė naują toną.

Kaip ir prieš metus, paskutinis skambėjęs kūrinys buvo „Kur giria žaliuoja“ ir dar niekada aš nedainavau tos dainos taip nuoširdžiai, kiekvieno žodžio. Ir nors tada neverkiau, dabar akyse ašaros kaupiasi. Ir nežinau, kuriuos žodžius parinkti pavadinimui, nes jie visi tokie galingi ir tikri, bet tikriausiai rašysiu tuos pačius, kaip ir aną kartą. Ten mano namai. Ten mano namai. Čia mano namai. Ir visa kita kyla iš to.

Kai pasibaigė, Ieva pasakė: „dar niekada nesijaučiau tokia visko dalimi“.

Ir taip, ji išties atėjo. Dainų šventė, laikas, kai galime išties pasijausti drauge.
Ir vasara atėjo kartu su ja.


P.s. Todėl aš tikiu, kad liepos 5d. 21h jūs Kudirkos Tautišką Giemsę giedosit kartu su visais.

7 komentarai:

  1. paskaitinėjau tave ir užklausiu, nes pasidarė įdomu: dalyvauji NMA? Išties bandau ten patekti į vadoviukus, galvoju, kad tai būtų puiku, bet iš tikrųjų niekad ten nebuvau, tik nuogirdos iš kitų ir siūlymas pamėginti realizuoti save. Koks tavo požiūris į NMA? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nežinau. Šiaip pati NMA idėja man yra labai prie širdies ir tokio dalyko man anksčiau trūko. Mane neramina tai, kad kai kalbuosi su žmonėmis, kurie dalyvauja NMA ir į sesijas važinėja jau kelinti metai, jie dažnai sako, kad "NMA nebėra taip, kaip anksčiau". Aš pati ten visiškai žalia ir man ten viskas smagu (nors ir vasaros sesijoj nebuvau, bet čia jau mano prioritetų bėdos), tačiau tokios kalbos kelia baimę truputį :)
    O šiaip - taip, žinoma, eik! Aš ir pati neatsisakau minties kada nors, jei sąlygos susiklostys, tapti vadoviuke.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kokioj tu sekcijoj? Aš noriu į filologiją, nes tai mano specialybė ir praktika būtų pati tobuliausia. Šiaip vienas išėjęs iš NMA dabar buria kitą grupuotę su mažesnėm ambicijom, kvietė vis dėlto mėginti jų rate įsijungti, o paskui galbūt mąstysiu reikšti save poniai Bronei N. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Matematikos.
    Sakai, mažesnėm ambicijom? Nežinau, gal, tačiau aš žiūrėčiau į naujas iniciatyvas gana skeptiškai: o veikla kokia? Niša kokia? Mano siauru požiūriu oranžiniai ir NMA ganėtinai jas užpildo, o ko nepadaro iki galo - ar jūs sugebėtumėte geriau?

    AtsakytiPanaikinti
  5. O lenkiu galvą prieš matematikus :)

    Neteko ten dalyvauti - nežinau. Dar pačios programos, kurią sako, jog stato, irgi negirdėjau, tik pasiūlymą. Vis dėlto vėlgi filologijos. Man pačiai įdomu, ką gali pasiūlyti, kad prisijungčiau, nes siūlantis žmogus nėra tuščiažodžiautojas. O galbūt tai yra tik iššūkis.
    Pamatysiu. Aš esu žingeidi ir visokie bendraminčiai yra labai įdomu :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mano atveju tiesiog taip gavosi, nors taip, prieš kitus galima galvą lenkt :)

    Pamatysi. Tai sėkmės tau, veik ir rinkis atsakingai.
    (kita vertus, jei nuspręsi tapti NMA vadoviuke, man bus labai malonu tave pamatyt sesijoj ir susipažint iš naujo :))

    Tokia kažkada nelyske buvusi ugnis

    AtsakytiPanaikinti
  7. Manęs šįkart nepaėmė net nežinau kodėl, galvojau rudenį vis tiek brautis. Bet bus matyti.


    malonu, ugnie ;)

    AtsakytiPanaikinti